Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 23 Noi. 2017, 12:42
16
2198

Emil Boc: Este nevoie de măsuri legale care să tempereze achiziția de mijloace de transport poluante

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, susține că este necesară o lege care să oprească acțizițiile de mașini second-hand care pluează. Boc a făcut declarația la o conferință privind mobilitatea viitorului.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Eliminarea taxei de mediu a dus la o creștere semnificativă a achiziției de mașini second-hand, lucru care duce la sufocarea și mai mare a traficului în marile orașe ale României.

"Este nevoie de măsuri legale naționale care să tempereze achiziția de mijloace de transport poluante, pentru a ne putea permite la nivel local să adoptăm politici publice ecologice. Apa caldă nu trebuie reinventată, transportul public peste tot în Europa arată clar că acesta este o soluție. Din fericire tendințele tinerei generații ne arată că deținerea de mașini proprii nu mai este ceea ce își doresc, ei căutând metode alternative de tip sharing, de la mașini la taxiuri sau transport în comun", a declarat Emil Boc la conferința "Mobilitatea viitorului", organizată de Camera Franceză de Comerț, Industrie și Agricultură în România (CCIFER), în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca.

Conferința are scopul de a aduce soluții la practicile de mobilitate urbană tradiționale și a lansat o dezbatere cu actorii locali privind impactul generat de noile modalități de transport.

"25% din poluare este produsă de transport și 25% din aceasta de către transportul urban. Uniunea Europeană are ambiția de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de transporturi cu cel puțin 60% față de 1990 și să se înscrie în mod ferm pe o traiectorie care să tindă spre zero. Comunitățile locale, companiile, decidenții, sunt factori direct implicați în atingerea acestor obiective, iar rolul nostru este de a-i aduce împreună pentru a reflecta la soluții alternative și pentru a face schimb de bune practici", a spus și François Coste, președintele CCIFER.

 

Articole din aceeasi categorie
Poliția Locală din Oradea a desființat un adăpost improvizat pe strada Milcovului. În adăpost trăiau 5 peroane, între care un copil. Toți au fost duși la un adăpost de noapte.
13 Dec. 2017
16:01
0
Sicriul cu trupul neînsuflețit al Mejestății Sale Regele Mihai I al României a fost adus în țară, în această dimineață. Începând de mâine în România vor fi trei zile de doliu național.
13 Dec. 2017
15:28
0
Miercuri dimineața, poliţiştii Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, cu sprijinul Direcției Operațiuni Speciale și a Unității Teritoriale de Analiză a Informațiilor, au efectuat 43 d
13 Dec. 2017
14:54
0
Consiliul Județean Cluj a predat, miercuri, 13 decembrie 2017, amplasamentul pe care vor fi construite cele două bazine de decantare și neutralizare, respectiv stația de epurare a levigatului provenit
13 Dec. 2017
13:57
0
Polițiștii din Capitală au reușit să prindă o femeie care, marți seara, în jurul orei 20.00, a împins o tânără în fața metroului care intra în stația Dristor 1.
13 Dec. 2017
13:16
0
Primăria Cluj-Napoca a anunțat că taxele și impozitele plătite de clujeni nu se vor majora anul viitor, deși pierderile la bugetul orașului vor fi de 28 de milioane de euro.
13 Dec. 2017
11:36
2

Post new comment

Comentarii

Taie-le salariile Boc, ca deaia te-au ales.... -25%, sa fie asa, de inaltimea ta.

Exclusiv pentru o platforma de anunturi realizata într-un mod profesionist si modern, selectăm moderatori si promoteri online.
Castigurile unui moderator de anunturi ajung chiar si la 500 de euro in fiecare luna, cu o activitate simpla si flexibila. Ca moderator, va trebui sa verifici anunturile promovate din pending, sa vezi dacă titlul, continutul, pozele, directionarile sunt in conformitate cu categoria si cu alte lucruri pe care le vei învata dupa ce te vom selecta in echipa moderatorilor de anunturi.
HEYADOO este platforma inteligenta de anunturi si publicitate - in faza de prelansare!
Un concept nou, cu multiple functii : pagina de prezentare, video, social media, punti de legatura cu site-urile sau paginile web ale utilizatorilor, aplicatii gratuite pe mobil, targetare, matching si multe altele.
O platforma revolutionara, care isi împarte veniturile cu membrii care o promoveaza!!!
Activitatea de moderare a anunturilor cere seriozitate si atentie la detalii.
Prin urmare, te vom selecta ca moderator de anunturi (platit cu pana la 500 de euro lunar) numai daca citesti cu maxima atentie informatiile pe care le vei primi, daca te hotarasti apoi cu seriozitate să vii în echipa noastra.
In felul acesta avem siguranta că esti o persoană serioasa, rabdatoare si atenta la detalii, pe care ne putem baza în activitatea de moderare a anunturilor.
Detalii la adresa de email: afacere.profi.deacasa@gmail.com

Care ar fi diferenta in ambuteaj (pentru traficul din orele de varf) intre 20 de mii de masini non euro si 20 de mii euro 10? Nici una. Strazile se vor bloca si de la una si de la ailalta. Daca faci infrastructura necesara tranzitului rapid, cele 20 de mii de masini vor trece in 10 minute, nu ore bune. Vorbesti de transportul public? Care? Cel ramas in anii 1970? Ici-colo cate o linie noua cu frecventa de doua pe ora. Nesemnificativ.

pun pariu ca toate comenturile negative de mai sus sunt date de persoane cu in intelect mult sub medie ( recomand u test de tip I.Q. care nu minte niciodata), persoane cu situatii materiale precare, cu educatie slaba si cu frustrari mari.
Boc nu are dreptate in tot ce spune si in tot ce face dar e singurul care a vazut aceasta mare pacoste ce s-a abatut asupra romanasului-obsesia de a avea masina si faptul ca si-o permite acum.
Da este nevoie de autostrada, da era mai bine sa nu existe Satul Floresti,Satul Chinteni satul Baciu, Comuna Apahida etc dar asta e, trebuie sa ne adaptam si sa evoluam.
Masinile electrice sunt viitorul, mijlocul de transport in comun e prezentul si viitorul, bicicleta si scuterul sunt alternative.
Boc, inchide centrul pt masini personale!

Ai pierdut pariul, hai adio ca trag apa si te duci pe canal cu boculetii tai!

Este nevoie de autostrazi , astfel incat poluarea sa fie scoasa din oras . Cei care vorbiti de interziceri ar fi bine sa va fie interzis voua sa mai circulati cu masina vreodata pe unde le taie la unii capu; stiti cand or sa aiba ei dreptu sa ne interzica noua ceva , cand ne cumpara ei masini si platesc ei toate taxele si fac drumuri gratuit , atunci sa vina sa vorbeasca de interdictii , pana atunci ciocu mic .

Ce frumos o arde Boc cu ecologia si sa fie green, in timp ce el si cei sub el dau autorizatii de constructii fara numar. Ce frumos merg betonierele, camioanele si escavatoarele pe bulevarde si stradutele inguste de cartier, inclusiv la orele de varf! E dar alea toate sunt EURO5 si nu poluaza, doar scot fum negru' asa din inertie!

Are dreptate mare! Daca ar fi dânsul premier ar scădea salariile cu 25% si ar baga taxa de mediu de 2000 de euro la un jaf de 500, atunci numai somitatile ca dansul si chiombe sau lenuta din plescoi s-ar plimba cu mașina, ca in Coreea de Nord. Noi cu doiul, cu condiția să ne bășim numa de la euro6 în sus.

solutia e simpla, daca impozitul pe proprietatea unei masini porneste de la 600 lei anual si creste gradual (astfel incat masinile cu motoare mai mari de 2.5l sa scada si sa ajunga la un nivel de max 2500 lei pentru un motor de 5l) sigur nu isi mai cumpara lumea masini ieftine ca ar avea de platit multi bani pentru taxe. marea majoritate ar avea o masina buna si ar renunta la toate rablele care sunt folosite ca si a doua, a treia, a patra masina. acestea ar ajunge fie la vanzare, fie la dezmembrari. sigur s-ar incasa mai multi bani la buget pentru infrastructura noua (gen piste de bici). problema rezolvabila. boc in schimb a fost cel care a pus niste mega impozite pe masinile cu motoare mari si a marit taxa de inmatriculare. pur si simplu nu il duce capul pentru ca sa poata implementa solutia unui nou sistem de taxe locale pentru automobile.

Ma bocuț, îți mai inșeli nevasta cu bica?
Mai bagi mana-n foc pt apostu ca-i pur ca un îngeraș ?Dar pt ridzi?Pt udrea?

Draga Boc, vad ca esti preocupat de noxe, poluare, etc. De ce nu ti-ai dus peugeot-ul la remat si sa-ti cumperi o electrica? Asa macar de exemplu, ca o tot vad pe Oana Poiata cu frantzuzesca. De ce Boc Emil?

Boc a pierdut un prilej bun de a tacea.....

Nu eliminarea taxei de mediu a dus la cresterea numarului de masini nepoluante ci lipsa unei taxe pe masinile poluante. Second hand nu inseamna poluant. Vechea taxa de mediu era o idiotenie. Sunt masini second hand aduse din UE care polueaza mai putin ca un Logan nou. Insa taxele auto si birocratia previn reinnoirea parcului auto, care nu se face neaparat din masini noi. Tanti Mita care se tine cu dintii de Solenza luata inaintea erei noastre ar putea beneficia de ceva discount, nu?

prima data ar putea interzice circulatia autoturismelor pe motorina in zona centrala....
o sarit si piticu in sus cu ceva acuma numa sa nu taca din gura.
defapt stai ca la bujetari o marit salariile, ei isi petmit masini noi, restul, clasa muncitoare va descurcati.....ha ha ha ce-mi place tara asta si boboru asta.... boboru ruman a fost, este si va fi un bobor de prosti si saraci...

Dacă bocu a rezolvat toate problemele din Cluj-Napoca, acum vrea să le rezolve și pe cele de la nivel național.

Solutia este una elementara si de bun simt: dati romanului bani, nu-l retribuiti ca pe sclavii din colonii, si in acel moment isi ca permite si romanul sa-si cumpere masina noua... Pana atunci, cumparam ce arunca altii...

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide