Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 29 Sep. 2017, 16:06
2
2376

FOTO: Cum arată drumul care leagă Căpușu Mare de Râșca. Au fost executate lucrări de întreținere pe mai mult de 18 kilometri

Lucrările de întreținere curentă şi periodică pe drumul judeţean DJ 103K Căpuşu Mare (DN1) – Agârbiciu – Dângău – Râşca au fost finalizate.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Lucrările au vizat un sector de drum în lungime de 18,52 kilometri, cuprins între localitatea Căpuşu Mare (joncţiunea cu drumul naţional DN1) şi centrul localităţii Râşca.

Lucrările au constat în plombări cu emulsie prin stropiri succesive, plombări cu beton asfaltic, tratarea burdușirilor și a tasărilor, curățare șanțuri, rigole și podețe, cosiri şi tăieri de vegetaţie. De asemenea, odată cu finalizarea lucrărilor de întreținere au demarat și se află în plină derulare lucrări de marcaje rutiere pe axul drumului.

"Acest drum reprezintă o rută alternativă de acces, diferită de cea pe care o oferă drumurile naționale, spre una dintre cele mai importante zone turistice din județ, stațiunea Fântânele – Beliș", a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Tot pe drumul judeţean DJ 103K, în continuarea acestui sector de drum, pe tronsonul Râșca – Beliș au fost finalizate lucrări de aşternere de covor asfaltic pe o lungime de 7,2 kilometri. Acest tronson leagă centrul localităţii Râșca de localitatea Beliș - intersecția cu drumul național DN 1R.

 

Articole din aceeasi categorie
Administrația Națională de Meteorologie a emis Cod Portocaliu și Cod Galben de frig pentru toată țara. Avertizarea este valabila până la data de 1 martie
24 Feb. 2018
15:41
0
Consiliul Județean Cluj a aprobat, vineri, proiectul de hotărâre privind atribuirea licenței de traseu pentru transportul public de persoane prin curse regulate pe ruta Cluj-Napoca - Vâlcele – Aiton.
23 Feb. 2018
17:22
1
Consiliul Județean Cluj a emis ordinul de începere a lucrărilor de alimentare cu apă potabilă a localității Sălicea, comuna Ciurila.
23 Feb. 2018
16:57
0
Polițiștii locali de la Serviciului Inspecţie Comercială au verificat mai multe acţiuni de verificare la atelierele de reparaţii şi dezmembări auto, dar și în piețele agroalimentare din Cluj-Napoca.
23 Feb. 2018
15:22
1
Trei persoane au fost amendate de polițiștii clujeni pentru că nu au putut prezenta documente de proveniență a unei cantități mari de lemn găsită lângă Răchițele, în comuna Mărgău.
23 Feb. 2018
14:15
0
Laura Codruța Kovesi, procurorul șef al Direcției Naționale Anticorupție, a făcut o foarte scurtă declarație de presă după ce ministrul Justiției a anunțat joi seara că a declanșat procedura de revoca
23 Feb. 2018
12:05
2

Post new comment

Comentarii

Foarte riscant!
Nu a fost tunsa sau defrisata vegetatia de langa drum.
Nu au fost astupate gropile de langa acostament (vezi cea din padure in viraj stanga la coborare spre Capus).
Nu sunt indicatoare de atentionare sau prioritate pe un sens sau limitare de viteza in zonele de risc maxim.
Benzile de sens marcate, nu au latimea prevazuta in standarde.
Sa continui?

La nici doua saptamani dupa ce au disparut utilajele, in timp ce urcam spre Rasca, am fost depasit de o dubita cu remorca si fix in locul acela era rupta o bucata din marginea asfaltului si am luat-o in plin. Pe loc am facut pana pe spate iar in fata bolfa. Pe sectorul de drum de la Capus pana la Cristesti s-au facut doar plombari desi localnicilor li s-a promis ca vor avea covor asfaltic nou. Pe sectorul de la Cristesti si pana la Belis s-au facut plombari iar apoi s-au turnat doua straturi de asfalt dar desi in unele portiuni au latit putin drumul, nu va rezista deoarece au mers pana pe vechiul acostament unde evident nu este fundatie si se va rupe marginea. As fi curios cine a comandat acest articol de 2 lei si as dori sa il cunosc personal sa ii pun in brate cele doua cauciucuri si sa il intreb cum se poate ca o masina rulata afara 230.000 km nu a folosit niciodata roata de rezerva, dar aici pe un drum care tocmai a fost reabilitat, aproape ca mai avea nevoie de una.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide